• Klantreferentie: Schouten Distillery
    Klant aan het woord

    Klantreferentie: Schouten Distillery

    WIE GENIET ER NIET AF EN TOE VAN EEN VERFRISSENDE GIN-TONIC? DEZE DRANK IS ZEER POPULAIR EN OOK BIJ ST-LUC LABELS&PACKAGING ZIEN WIJ MEER VRAAG NAAR ETIKETTEN VOOR...

    LEES DIT ARTIKEL

  • 21ste-eeuwse vaardigheden worden aangescherpt tijdens ESF opleidingsproject

    ESF en St-Luc slaan de handen in elkaar voor een duurzaam opleidingsbeleid

    Opleiding en ontwikkeling op de werkvloer zijn van groot belang, en dit voor nieuwe zowel als voor gevestigde werknemers. St-Luc Labels & Packaging investeert dan ook graag in een duurzaam...

    LEES DIT ARTIKEL

  • St-Luc werkt samen met Flanders Investment & Trade

    St-Luc werkt samen met Flanders Investment & Trade

    Dankzij de steun van Flanders Investment & Trade (FIT) investeert St-Luc verder in digitale internationale commerciële bedrijfscommunicatie.

    LEES DIT ARTIKEL

  • Drukkerij St-Luc neemt Nederlandse sectorgenoot Pharmalabel over

    Drukkerij St-Luc neemt Nederlandse sectorgenoot Pharmalabel over

    Drukkerijgroep uit Nazareth nu ook actief in de farmaceutische markt. De drukkerijgroep St-Luc Labels & Packaging, met hoofdzetel in Nazareth, heeft zijn Nederlandse sectorgenoot Pharmalabel overgenomen. Pharmalabel is een verpakkingsdrukkerij...

    LEES DIT ARTIKEL

  • Koppert Cress en St-Luc Labels & Packaging zijn al vier jaar trouwe partners in verpakking
    Klant aan het woord

    Klantreferentie: Koppert Cress

    Koppert Cress - een wereldwijde specialist in microgroenten (cressen) en eetbare bloemen en blaadjes - en verpakkingsdrukkerij St-Luc Labels & Packaging vormen al ruim vier jaar een geoliede tandem. Toen...

    LEES DIT ARTIKEL

  • Geslaagde Open House: klanten tanken inspiratie bij St-Luc
    HP Indigo 20000

    Geslaagde Open House: klanten tanken inspiratie bij St-Luc

    Vorige week organiseerde St-Luc labels & packaging voor het eerst een klantenevent in de vestiging in Nazareth. Tijdens de “Open House Flexibles” konden klanten drie dagen lang kennismaken met de nie...

    LEES DIT ARTIKEL

  • Arteveldehogeschool bezoekt St-Luc Labels & Packaging.
    Studiebezoek

    Arteveldehogeschool bezoekt St-Luc Labels & Packaging.

    Vorige week kregen we de Honours Class in Flexible Packaging op bezoek bij St-Luc. Dit is een internationale groep studenten die op de Arteveldehogeschool een specialisatiejaar doen binnen hun Bachelor...

    LEES DIT ARTIKEL

  • St-Luc Labels & Packaging neemt Altrif Label over

    St-Luc Labels & Packaging neemt Altrif Label over

    Productportfolio wordt uitgebreid met bookletlabels en meerlaagse etiketten

    LEES DIT ARTIKEL

  • Eerste HP Indigo 20000 Digital Press in België draait bij St-Luc labels & packaging
    Company

    Eerste HP Indigo 20000
    Digital Press in België

    St-Luc is met deze investering niet aan haar proefstuk toe. Eerder installeerde het bedrijf al twee HP Indigo WS6600 digitale rotatieve persen, maar voor de uitbreiding van haar afdeling shrinksleeves...

    LEES DIT ARTIKEL

  • Hermit Gin
    Product

    Een verhaal dat smaakt naar meer ...

    " Om een merk te bouwen, moet je onderscheidend kunnen zijn. Hermit Gin is een unieke gin met een sterk verhaal. Om dit via de fles te kunnen vertellen,...

    LEES DIT ARTIKEL

  • Voka visits St-Luc
    Company

    Voka visits St-Luc

    Op 9 december stelde St-Luc éénmalig zijn deuren open voor VOKA: collega-ondernemers kregen een exclusieve inkijk in de wereld van karton, etiketten, shrinksleeves en flexibele verpakkingen, en konden het p...

    LEES DIT ARTIKEL

  • Packaging Innovations 2015
    Fairs

    St-Luc op Packaging Innovations 2015

    13 november 2015, overmacht zorgde heel even voor opschudding … Parijs en de wereld stond stil. Maar dat gooide weinig roet in de organisatie van Packaging Innovations 2015.

    LEES DIT ARTIKEL

  • Company

    Een shrinksleeve is het nieuwe etiket

    St-Luc Labels & Packaging verwacht in de nabije toekomst het hardst te groeien op het vlak van shrinksleeves. Het voordeel van een shrinksleeve is vooral marketing bepaald. Het is...

    LEES DIT ARTIKEL

  • Meerwaarde voor de klanten, is meerwaarde voor je bedrijf
    Company

    Meerwaarde voor de klanten,
    is meerwaarde voor je bedrijf.

    Op 14 november 2014 kwamen meer dan 300 ondernemers samen in de Vlaamse Opera in Gent om hun Voka Ambassadeur Oost - Vlaanderen 2014 te verkiezen.

    LEES DIT ARTIKEL

  • Les Couleurs de Noir ingepakt door St-Luc
    Happy Customer

    Sterk verpakt

    In maart 2012 ziet Les Couleurs de Noir het licht; een verfrissende, hedendaagse hypo allergene make-upcollectie die ondertussen in meer dan 800 Belgische apotheken wordt verkocht. Met een divers assortiment...

    LEES DIT ARTIKEL

  • Kwaliteit op het hoogste niveau
    Company

    Kwaliteit op het hoogste niveau

    Kwaliteit is voor St-Luc labels&packaging één van de belangrijkste pijlers in hun drukkerij. Hoogstaande drukkwaliteit, een aantrekkelijke foto, een creatief spel tussen mat en blinkende lak,... Zeker! M...

    LEES DIT ARTIKEL

  • FINAT Award : St-Luc is nr 1!
    Product

    FINAT Award : St-Luc is nr 1!

    ​St-Luc labels&packaging heeft de prestigieuze FINAT Award 2014 gewonnen in de categorie flexodruk. St-Luc blonk uit met haar zelfklevend etiket van The King’s Ginger, een bekende likeur.

    LEES DIT ARTIKEL